24 Temmuz 2013 Çarşamba

oğlum büyüyor

her geçen gün ona olan aşkım da büyüyor uzun zamandır yazmamıştım güzel günler zor günler ortaya karışık yaşıyoruz hayatı eşim oğlum ve ben tatile gittik çeşmeye geçen yaz alaçatıda kalmıştık daha memnun klamıştık bu yaz çeşme de kaldık oteli sevmedik geçensen kaldığımız taş konak harikaydı önümüzde ki yaz yine alaçatıda geçiririz inşallah ege geçen sene daha çok eğlenmişti ama bu sene de zevkli geçti tatilimiz hiç safranboluya dönmek istemedik oğluşum hergün denize gidecez mi diye soruyor safranboluya döndükten sonra amasraya gittik orada da güzel bir gün geçirdik ramazan bitince yine gidicez nasip olursa herkese iyi tatiller

6 yorum:

  1. Cok iyi yapmissiniz canim:)cocuklar buyudukce daha cok paylasimi oluyor bizlerle..keske fotografta koysaydin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pelincim eşimin telefonundan atmayı başaramadım bir bilene sorucam telefonu internete bağlı ama Google hesabıma giremedim çocuklar büyüyünce daha eğlenceli oluyor gerçekten

      Sil
  2. Alaçatıya hiç gitmedim, bu yaz olmaz da, inşallah seneye biz de gideriz, oteli sevmemişsin ama olsun değişiklik yine de iyidir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmeni tavsiye ederim alaçatıdaki taşkonaklar havuzlu olanlarıda var ailece güzel vakit geçirirsiniz butik otel diyorlar sanırım onlara çeşmedeki oteller büyük ve dolayısıyla kalabalık.. kalabalığı seviyorsanız çeşme, huzur istiyorsanız alaçatı . birbirine çok yakın her iki tatil mekanınıda gezebilirsiniz ulaşım kolay... şimdiden iyi tatiller

      Sil
  3. maşallah oğlunuza:)bende heyecanla oğluşuma kavuşmayı bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağsalim kavuşursunuz inşallah dualarım sizinle

      Sil