18 Temmuz 2014 Cuma

kelebek






6 yorum:

  1. ya şu tarz askı kulplarından zara home'da çeşit çeşit var ama çok pahallı.
    bir türlü başka yerde de bulamadım kelebekli kulp,içime dert oldu. sen nerden aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. english home ben aradıklarımı orada buluyorum :)

      Sil
  2. ben de sık giderim english home mağazalarına ama bu kelebekler hiç gözüme çarpmadı.sakladılar demek ki benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de mağaza sorumlularına sordum yok demişlerdi önce beyaz kuşlu daha büyük bir askı buldum bunun küçüğü var mı dedim yok dediler mağazada dolaşırken bu şirin şey bana gülümsedi önce yeşil olduğu için bir an düşündüm sonra baktım bu boy askı başka hiç yok rengi mutfağa uymazsa boyarım dedim senin gibi uzun zamandır arıyordum kaçırmak istemedim

      Sil
  3. Ahh ben de pek severim English Home'u.Ama ev evlikten çıkıp english Home mağazasına dönüşme yolunda :) herşey çok cici gerçekten,sen de güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ev evlikten çıkacak neredeyse ama çok tatlı ürünler

      Sil