27 Ağustos 2013 Salı

TEPE HOME (BURSA)

sizin için seçtiklerim

 
 
 
 
 
 
 
 

4 yorum:

  1. ben geldimmm iadei zayarete:)
    takip etmek istedim ama izleyici butonunu göremedim aradım taradım yok :)nacizane fikrim, yorum bırakırken de şifre doğrulatmayı kaldırırsan daha çok yorum alırsın.Böyle çok zor oluyor:) ben yine gelirim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yeniyim buralarda şifre doğrulatmam olduğunu da sen söyledin ilk defa :),acemi blogger diyebilirsin bana öğrenirim kaldırırım izleyici butonunu nasıl yapıcaz ki sen biliyorsan beni bilgilendirirmisin ama geldiğin için çok teşekkürler hoş geldin yine beklerim

      Sil
  2. tepe home madame coco ve english home zaten
    en sevdiklerim mudo consept da ekleyebilriiz
    saatlerce çıkamıyorum
    çok hoş şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin ben de bu cicilere bayılıyorum

      Sil