13 Ağustos 2013 Salı

İstanbul'u dinliyorum

fotoğraf.JPG  fotoğraf.JPG

İstanbul'u dinliyorum gözlerim kapalı bu günlerde garip rastlantılar oluyor Ege'ye İstanbul yazan resimleri olan kıyafetler alıyordum kendime mutfak gereçleri hepsinde ortak tema İstanbul evet sonunda evrene bu kadar İstanbul dersen eşim yıllık izninde istanbula gitmek istiyor haftaya nasipse ilk defa göreceğim bu eşsiz şehri aslında ben bir çok iş fırsatını sırf istanbulda diye geri çevirip küçük bir ilçede hayatımı sürdürmeye karar vermiştim restoratörüm ama bu işi hiç yapmadım çünkü bütün iş fırsatları İstanbul'daydı o yaşlarda beni korkutan bu şehir şimdi beni çağırıyor sanki dün akşam aldığım İstanbul resimli tepsiye bakarak yemek yedim sabahları İstanbul resimli bardaklarla çay içiyorum bir de bunların üstüne kardeşim istanbulda bir dershaneyle anlaşma imzalamış bize bu yıl çok bu şehrin yolu görünüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder