30 Ağustos 2013 Cuma

30 AGUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ

 
yukarıda sizinle paylaştığım sadece bir kağıt parçası değil benim için lisede sanırım yaşlılar haftası falandı yardım için bunları satıyorlardı bende aldım çünkü kalbimde taşıdığım ATATÜRK'Ü birde sürekli yanımda taşımak istedim boynumda gümüş bir Atatürk resmi vardı bu nu boynumda taşıdığım aziz nesin okuduğum için bana solcu mescide gidip namaz kıldığım bana sağcı ya da sen ne ayaksın diyenlerde olmadı değil ben sadece vatanını milletini bu milleti millet yapan Atatürk'ünü çok seven bunun yanında da Allah'ını Peygamberini seven bir Müslümanım olamaz mı diye yıllardır sorarım kendime...
 
Atatürk'ün bize bıraktığı bütün değerler gibi bize armağan ettiği bütün bayramları seviyorum
oğlum EGE bir 18 mart günü doğdu ve geçen sene 30 agustosda sünnet oldu :)
 
bazıları için sadece bir kağıt parçası olan bu resim benim yanımdan yıllardır hiç ayrılmadı cüzdanlarım değişti ama her cüzdan aldığımda içine ilk yerleştirdiğim bu resim oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder