29 Ağustos 2013 Perşembe

cupcake kokulu mutfaktan limon kreması tarifi

önce dünden başlayayım anlatmaya dün egeyle 4 gibi okula gittik okula başlıcak benim canım oğlum umarım güzellikler getirir bize bu okul... sonra staj yaptığım mimarlık bürosuna bahçemize bir ev yapmak istiyoruz da ben sadece staj yapıp mimari kariyerimi staj da bıraktım yani çiziyorum ama resmiyette bir işe yaramaz benim çizimlerim ama okulda çizdiğim projelerden bulabilirsem buraya eklerim mimardan proje hakkında bilgi aldık sonra ayakkabı tamircisine gittim geçen sene alıp da bir türlü giyemediğim sandeletlerimi yeniden bir tasarım yaparak giyebileceğim hala getirdim ilk halini fotoğraflamadığım için şimdi de size son halini göstersem olur mu bilmem sonrada markete gittik çünkü limon almam lazımdı hem ege limonata istiyordu hem de ben CUPCAKE KOKULU MUTFAK adlı blogdan aldığım limon kremasını denemek istiyorum neyse ege markette oyun parkında oynadı bende alışverişi bitirip eve geldik yemekten sonra limonatayı yaptım benim gibi herşeyin doğalından yana olan ve limonu ve portakalı çok seven biri için ilk kez yaptım desem yalan olmaz


sonra da size bu sabahı anlatayım hemen limon kremasını denemek için mutfağa girdim ve yaptım çok güzel bir tadı var deneyin tarif için CUPCAKE KOKULU MUTFAK bloğunu ziyaret edebilirsiniz

 
bu limon kremasını yaparken yarım saatlik bir bekleme süresi var bu arada ben dün aldığım yapışkanlı kâğıtlarla kutularımı kaplamak istedim
malzemeler;
 
 
ve sonrası;
 
 
daha bitmedi dün arkadaşımın mağazasından kendime şallar adım çok hoş şeyler paylaşmak istedim
 
 
bu günlük bu kadar yine görüşürüz
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder