20 Eylül 2013 Cuma

bir film bir kitap

ne size yeni bir kitap tanıtıcam ne de bir film benim hayatımı değiştiren hayatımdaki dönüm noktası veya hayatımdaki kırılma noktası olan izleyip etkilendiğim okuyup işte bu benim dediğim bir kitaptan bahsediceğim çok küçüktüp 1974 yapımı güdük necmili, kel Mahmutlu , inek şabanlı, damat feritli, hafize analı hababam sınıfı filmini izlediğim de ama ben de yatılı bir okul okumalıyım dedim sonrada Savaştepe Anadolu öğretmen lisesini kazandım ve öğretmen olma hayalleriyle annemin babamın öğretmenlerimin bütün itirazlarına rağmen gittim ama 14 yaşıma kadar süren çok başarılı eğitim öğretim hayatım yatılı bir okulda karardı artık başarısız bir öğrenciydim annemleri özlemekten ders çalışamıyordum ama yine de öss de çok iyi netler yaptım ama ortaöğretim başarı puanım okulun başarı puanının altında kaldığı için arkadaşlarım benden hep bir adım önde oldular ne kadar koşsam da yetişemedim ve sadece 2 puanla öğretmenlik hayallerim suya düştü ama şimdi anlıyorum ki hayırlısı böyleymiş 2 yıllık bir yüksek okul yazdım restorasyon bölümünü kazandım çizim yeteneğim vardı teknik çizim de de başarılı oldum okulu bitirdim ama bu sefer de iş bulamadım sonuç da bir çalışma haytım bir kaç denemeyi saymazsan olmadı sayılır şimdilerde oğlumun annesiyim gelelim okuduğum kitaba kaç kere okudum o romanın içinde kaç kere feride oldum bilmiyorum evet romanın adı çalıkuşu ben de öğretmen olmak istedim hiç evlenmeyecek bir kız çocuğunu evlat edinip hayatımı böyle yaşayacaktım öğretmenlik hayallerimin suya düşmesiyle ve başka bir bölüm seçmemle beraber hayatımda ki ikinci dönüm noktasına geldim 14 yaşından bu yana gurbette ailesinden uzakda olan ben yüksek okulu okuduğum ilçede eşim olacak insanla tanıştım okulum bittikten iki sene sonra evlenip bu ilçeye gelin geldim şimdi ömrüm gurbette geçiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder