22 Haziran 2014 Pazar

KÜTÜK EVDEN HABERLER













4 yorum:

  1. e hani haberler? ben daha çok resim isterim. :)
    şimdilerde eşim kafayı taktı,bahçeye atölye yapacakmış.kütük ev mi yapsak prefabrik bişey mi yapsak karar veremiyoruz...tek kararımız bişey yapıcaz ama nasıl? araştırıyorum...o yüzden daha ayrıntılı resim istiyorum senden.selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben evde vınn kullanıyorum yorumları zor açıyor fotoğrafları bir türlü yüklemiyor ama en kısa zamanda senin için yeni fotoğraflar eklerim kütük evi tavsiye ederim bahçeye çok yakışıyor internette de çok resim var bizim ev biraz acemice oldu ama çok şirin

      Sil
  2. bizimki de acemice olacak canım benim.hangimiz ustayız ki?
    araştırıyorum bakalım.zaten bu yaz yapmamıza imkan yok,bahçenin genel havası müsait değil,vakitmiz de pek yok.
    kısmetse projenin her ayrıntısını kararlaştırıp,seneye bahara yapacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kolay gelsin senin için daha önce çektiğim bir kaç fotoğraf attım sıcaktan bu ara gidemedim kütük evin içine biraz eşya da yerleştirdim ama fotoğraflayamadım daha duvara açık raf yapıcaz bardak tabak için çok iş var araya ramazan ayı sıcaklar girince baya duraksadı işler

      Sil